NE NPR EUROPE dugattyúgyűrűk
Az NPR of Europe GmbH a japán NPR (Nippon Piston Rings Co. Ltd.) leányvállalata, amely 1931 óta gyárt Japánban csúcsminőségű alkatrészeket motorokhoz. Az NPR több japán és európai autógyártó gyári beszállítójaként olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek a legmagasabb elvárásoknak.
Mind gyári beszállítóként, mind pedig az alkatrész piacon szerzett több mint 30 éves tapasztalatunk tesz minket igazán megbízhatóvá és hozzáértő partnerré az autóiparban, és az Ön számára is.
A belső égésű motorok folyamatos fejlesztése egyre nagyobb mechanikus és hőterhelést ró a különböző alkatrészekre, míg azok mérete és súlya egyre csökken. Ilyen követelményeknek csak innovatív technológiák alkalmazásával lehet megfelelni. A hatékony motornak gazdaságosnak, ugyanakkor eléggé erőteljesnek kell lennie. A turbók, a közvetlen befecskendezés és a csökkentett méret a teljes dugattyúcsoport terhelésének növekedéséhez vezet. A fejlesztések az egyszerű öntött vas dugattyúgyűrűktől az acél gyűrűkön keresztül egészen a ma is használatos speciális bevonatokhoz (PVD) vezettek, melyek nagyban megnövelik a gyűrűk ellenállását.
Az NPR dugattyúgyűrűk sikeresen teljesítenek szolgálatot szerte a világon a legkülönbözőbb motortípusokban, legyen az kis háromhengeres benzines vagy óriási teherautó dízelmotor.
Gyűrűkészletek benzinmotorokhoz
Az elmúlt években óriási erőfeszítéseket tettek a benzinmotorok gyártói a CO2 kibocsátás csökkentése érdekében az üzemanyag-fogyasztás csökkentésével. A következő fejlesztések mentek végbe:
- Súrlódás csökkentése a dugattyúgyűrűk megfelelő kombinációjának alkalmazásával
- Axiálisan elvékonyított kompresszió és olajlehúzó gyűrűk
- Felületkezelés, amely növeli az élattartamot is
Gyűrűkészletek dízelmotorokhoz
Személyautó motorok: Ezen a területen a nagy sebesség és a hosszú élettartam a legfontosabb tényezők. Itt mind az első, mind pedig a két részből álló olajlehúzó gyűrű acélból készül, amellyet általában nitridálnak vagy PVD bevonatot kap.
Közepes és nagy méretű motorok (3 vagy 4 gyűrűvel): Nagyobb teljesítmény ellenőrzött károsanyag-kibocsátás mellett a fő kritériumok ezeknél a motoroknál. Az első (és akár a második) gyűrűk trapéz gyűrűk, amelyek formájuknak köszönhetően nem ragadnak meg. Ezen kívül a gyűrűk PVD bevonatot is kapnak.
Az acél gyűrűk vékonyabbak és könnyebbek.
Szólj hozzá a témához