Klímakompresszor, légkondi: felújítás ára, szétszedése, felújítás, szíjtárcsa, mágnes kuplung, olaj, javítás, nem indul
FELÚJÍTÁSSAL ÉS JAVÍTÁSSAL NEM FOGLALKOZUNK! Csak új és felújított klímakompresszorokat forgalmazunk!
Klímakompresszor, légkondi alkatrészek széles választékban. Amit az alkatrészről tudni kell: felújítás ára, szétszedése, felújítás, szíjtárcsa, mágnes kuplung, olaj, javítás, nem indul stb. Ha klíma. akkor www.ketmolnarauto.hu!
Klímakompresszor felújítás ára
Webáruházunkban legnagyobb részben felújított klímakompresszorokat forgalmazunk. Ezek minden esetben a világ legnagyobb márkái. Hella, Elstock, Behr, DENSO, Valeo, Nissens, NRF, Bosch stb. A felújítás és a gépjármű klímagyártás legnagyobb nevei. Ne feledd a felújított alkatrészekhez cserére van szükség.
Klímakompresszor vásárlásakor, a csere alkatrészt két lehetséges módon lehet visszaküldeni:
1. Előre megkapjuk a cseredarabot, így a betétdíj összege nem kerül számlázásra.
Ez a leglassabb, de az ügyfelet nem terheli plusz költség. Ebben az esetben a terméket az eredeti csomagolás nélkül szállítjuk, hiszen a gyártó számára ebben szükséges visszaküldenünk a régi alkatrészt.
2. A cseredarabot csak a vásárlás után kapjuk meg. Így a termék vételára mellé kiszámlázzuk a betétdíj összegét, melyet akkor tudunk visszautalni, ha megérkezik a cseredarab.
Ezt a leggyorsabb, de az ügyfél csak később kapja vissza a betétdíj összegét.
Csere alkatrészt a gyártók az alábbi feltételek teljesülése alapján fogadják csak el!
Fontos megjegyezni, hogy a cserealkatrésznek is megfelelő állapotban kell lennie. Törött, megrongált csere termékeket nem fogad el a gyártó.
A cserealkatrészt minden esetben az új termék dobozában szükséges visszaküldeni, amely nem lehet szakadt, olajos vagy sérült.
A visszaküldött, azaz a betétdíj legyen megtakarítva, ez sem lehet erősen olajos, és szennyezett, továbbá minden olyan alkatrészt kell tartalmaznia, amit az új alkatrész is tartalmazott. Ha ezek valamelyikének nem felel meg, akkor a gyártó elutasítja a csere alkatrészt!
Keress klímakompresszort autótípus szerint, vagy olvass tovább részletesen a gépjárművek klíma rendszeréről!
Klímakompresszor szétszedése
Az alábbi képen látható a klímakompresszor részei. Klímakompresszor szétszedése esetén az alábbi rész alkatrészeivel találkozhatunk. Több esetben elégséges a hibás alkatrész cseréje. Ha már nem szeretnénk a teljes kompresszort cserélni, akkor a rész alkatrészek cseréjét, szétszedését érdemes szakemberre bízni. Webáruházunk pedig partnered, hogy a hozzá való alkatrészeket beszerezd hozzá.
Klímakompresszor mágnes kuplung
A klímakompresszor mágnes kuplung hiba egyik legáltalánosabb oka a nyomólap kopása, ami a nem megfelelően beállított hézag következménye.
Ha ez kisebb, mint kellene, akkor még kikapcsolt kompresszor esetén is elkopik a nyomólap és a tárcsa. A nyomólap csúszását a tárcsához képest a légkondicionálló rendszer túlságos magas nyomása is eredményezheti, vagy esetleg a kompresszor azaz klímacsapágy megszorulása lehet az oka.
A nyomólap és a tárcsa közötti hézag növekedését a rugó megnyúlása is kiválthatja.
A klímakompresszor mágnes kuplung hibás működése gyakran kapcsolatban áll a csapágy holtjátékával, ami miatt a tárcsa belső felszíne dörzsölődni kezd a ház részéhez.
A kuplungcsapágy korai kopását leggyakrabban a porvédő megrongálódása okozza, ami következtében nedvességgel és a szennyeződésekkel találkozhat. Csapágyak beszerzése is megoldható webshopunkból, ami a mérete alapján beazonosítható, de bármelyik alkatrész is legyen a hibás, legyen az csapágy, elektromágnes vagy a nyomólap, mi segítünk neked.
Klímakompresszor felújítás Nyíregyháza, Debrecen
Üzletünk központi telephelye Bocskaikertben található Nyíregyháza és Debrecen között. Az ország bármely részére csomagküldést vállalunk, legyen az Nyíregyháza, Budapest vagy Sopron. Használd ki webshopunk kedvezményes árait, és hatalmas választékunkat. A klímakompresszor felújítás legnagyobb nevei található meg online üzletünkben. Így nem kell mást tenned, csak az ár- érték arányban a legmegfelelőbbet kiválasztanod. Ha ehez segítségre van szükséged, akkor kérj árajánlatot.
A klímakompresszort gyakran a légkondicionáló rendszer szívének nevezik. Következésképpen, ha meghibásodik, az egész rendszer leáll. Mivel a klímakompresszor rendkívül összetett egység, a műhelyek önmagukban nem tudják javítani, ki kell cserélniük az egész egységet. Az új alkatrész ára természetesen autómodelltől függ, ehhez még adjuk hozzá a több órás munkaidőt, és máris rettentő magas árat kapunk. Az ár csökkentése érdekében egyre több műhely használ felújított komakompresszort. A kínálatunkban megtalálható márkák azonos minőségűek, mint a megfelelő OE-alkatrészek esetében, viszont az ár sokkal kedvezőbb.
Jelenlegi termékválaszték az európai utakon közlekedő autók több mint 91 százalékát fedi le. Minőség, megbízhatóság és jótállási időszakok tekintetében, forgalmazott márkáink semmiképpen sem rosszabbak az eredeti alkatrészeknél.
DRI felújított klímakompresszor
A klímakompresszorok professzionális felújítását egyrészt az eredeti egységek, a legmagasabb minőségű alkatrészek és professzionális eszközök segítségével végzik. Másrészt speciális szakértelemre van szükség. Ismerik a kritikus kopási pontokat évtizedes tapasztalataikból és a több százezer szétszerelt és ellenőrzött klímakompresszor állapotának vizsgálatából. Tudják, mit nézzenek meg a legjobb alkatrész kiválasztásakor, vagy saját alkatrészek gyártásánál a minőségi követelményeknek megfelelő klímakompresszorok számára.
A kompresszort szétszerelés után alaposan megtisztítják és vizuálisan ellenőrzik. Minden tömítést és csapágyat, valamint minden hibás alkatrészt kicserélnek. A DRI szakemberei ellenőrzik a házat és az összes furatot a kopás, alak és méretpontosság érdekében. Ezenkívül a tengelykapcsoló alkatrészeit egyenként tesztelik a kompreszszorra történő felszerelés előtt. Tesztelik az agy szilárdságát, a tekercs ellenállását, valamint a szíjtárcsa radiális és axiális futását. A szabályozószelepet a megfelelő áramlás és nyomásstabilitás szempontjából is tesztelik. A tengelykapcsoló felszerelése után az egység teljesítményvizsgálatra kerül.
Az A/C kompresszor újbóli összeszerelése után a DRI gondoskodik arról, hogy a tengely megfeleljen a gyári előírásoknak, és nyomatéktesztet végez a kompresszor belső ellenállásának ellenőrzésére. Annak érdekében, hogy a kompresszor megfelelően tömített legyen, minden egységet két lépésben tesztelnek korróziógátló adalékokkal: 3,5 bar és 22 bar nyomáson. Végül, a DRI elvégzi az utolsó általános tesztet, és mérést végez a szívás, nyomás, for-dulatszám, rezgés és energiafogyasztás szempontjából mind a tengelykapcsolóval, mind a tengelykapcsoló nélkül.
A klímakompresszorok általános minőségének ellenőrzése érdekében, a mindennapi használat szimulálására tervezett próbapadon elvégzett tartóssági tesztekhez véletlenszerűen kiválasztott felújított alkatrészeket használnak. Felújítás mindenki számára előnyös. A DRI klímakompresszorai készen állnak a beszerelésre, mivel a DRI minden egyes egységet a megadott mennyiségű olajjal tölti fel. Minden kompresszorhoz egy telepítési útmutató tartozik, amelyet lépésről lépésre kell követni, hogy a telepítés problémamentes legyen.
A helyesen beépített, felújított kompresszor hosszú és problémamentes élettartammal rendelkezik, ugyanakkor lehetőséget nyújt a szervizek számára, hogy a javítást jó ár-érték arányban kínálják. Az autó tulajdonosa pénzt takarít meg, és a környezetet is védi, mivel az új alkatrészek gyártásához felhasznált erőforrásokat, energiát megtakarítja.
Klímakompresszor szíjtárcsa
A klímakompresszor ékszíjtárcsa a hosszbordás szíj segítségével működteti a kompresszort. Webáruházunkban olcsón és nagy választékban találsz szíjtárcsákat, és hozzá tartozó szíjakat is.
Klímakompresszor olaj
Az kenőolaj ugyanolyan fontos a klímának, mint a motornak a motorolaj. Nincs elegendő mennyiségű, vagy nem megfelelő minőségű a klímakompresszor olaj, akkor az károsodást okozhat.
PAG46 klímakompresszor olaj
PAG100 klímakompresszor olaj
A kompresszor olaj célja a kompresszor mozgó részeinek kenése és hűtése. Az olajréteg védi a hűtőközeg-vezetékekben és csatlakozásokban lévő gumitömítéseket, így csökkentve a hűtőközeg szivárgás mennyiségét. A kompresszor olaj fajtái és minősége között azonban nagy különbségek fedezhetők fel. A hűtőközeg-ciklusban a megfelelő olajkeringés biztosítása érdekében a kompresszor olajnak nyomás- és hőmérséklet állónak kell lennie minden üzemi körülmény között.
A szervizeknek csak a gépkocsi vagy a kompresszor gyártója által jóváhagyott hűtőolajjal javallott feltölteni a kompresszort, és el kell kerülni az univerzális, valamint az eltérő típusú olajok használatát. Minden DENSO klímakompresszor komplett szerelvényként kerül szállításra, előzetesen feltöltve csak a DENSO részére kifejlesztett, kiváló minőségű ND (Nippon Denso) kompresszorolajjal. A legtöbb esetben a mennyiség előre, gépjárműtípusra beállított, ezt azonban beszereléskor mindig le kell ellenőrizni!
Tartózkodjon az univerzális olajtól!
A klímakompresszorok meghlbásodásának egyik leggyakoribb oka az univerzális olaj miatti nem megfelelő kenés. A DENSO klímakompresszor garanciális eseteinek elemzése azt mutatja, hogy a szervizek nem a DENSO kompresszorokhoz szükséges PAG olajat használták. A helytelen olajválasztás, mint például az univerzális olajok vagy olajkeverékek használata elkerülhetetlenül megragadáshoz és idő előtti károsodáshoz vezet. Ez azért van, mert az univerzális olajok, amelyeket gyakran a szervizek előnyben részesítenek, PAO olajok vagy ásványolajok, amelyek különböző viszkozitásúak a szintetikus PAG olajokhoz képest. A PAO olajok rosszabb tűrőképességgel bírnak, illetve nem keverednek jól a PAG olajokkal és az R134a vagy R1234yf hűtőközeggel. Ez gyenge kenést és fokozott kopást eredményez. Továbbá a különböző viszkozitások vékonyabb olajréteget képeznek a henger és a dugattyú között, ami szintén megragadáshoz vagy a kompresszor várható élettartamának csökkenéséhez vezet. A megfelelő olajtípus kiválasztásában mindig segít a kompresszoron megtalálható azonosító címke, amely annak a hátsó vagy oldalsó részére van illesztve. A címkén továbbá megtalálható a kompresszorolaj feltöltési mennyisége és típusa is. Mindig győződj meg róla, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű olajat használj!
Alapvető műveletek a kompresszor eltávolításakor
A hűtőközeg lefejtése után: A hűtőközeg eltávolításakor a kompresszorolajat a hűtőközeggel együtt eltávolítjuk a rendszerből. Alapvető fontosságú, hogy az olaj a klímaszervizállomáson víztelenítve legyen, és lefejtés után a térfogatát pontosan meg tudja mérni. A hűtőközeg visszatöltésekor a leeresztett olajmenynyiséget is vissza kell tölteni!
A régi kompresszor eltávolítása után: Ürítse ki az olajat a kompreszszorból és mérje meg a mennyiségét! Ellenőrizze a kompresszor telepítési útmutatóját a megfelelő olajleeresztési eljáráshoz!
Vigyázat! A teljes olajmennyiség kb. 50%-a a kompresszorban található. Figyeljünk rá, hogy a klímaszerviz során a rendszert ne töltsük túl olajjal, vagy UV szivárgás vizsgálófestékkel. Az SAE szabványos UV szivárgás vizsgáló festék mennyisége 1000g rendszertöltés esetén max 5 g lehet! Kisebb rendszerekhez arányosan kevesebb UV festéket kell alkalmazni!
Kompresszor telepítési tippek: Minden DENSO A/C kompresszor kompetten összeszerelt, amely a megfelelő mennyiségű és típusú kompresszor olajjal van feltöltve.
A rendszer öblítése esetén: A megfelelő mennyiségű olajjal szállított eredeti DENSO kompresszorok közvetlenül üzembe helyezhetők. Az olaj egyenletes eloszlatásához fordítsd kézzel körbe a kompresszort. Ezzel elkerülhető a károsodás, amikor a kompresszor beindul és elkezd mozogni. Minden telepítés után figyelj a bejáratási ciklusra is! A klímarendszer első bekapcsolásakor a gépjárművet alapjárati fordulatszámon, bekapcsolt állapotban hagyd 20 percig járni!
Néhány alkalmazáshoz olaj hozzáadása szükséges. Például, ha ugyanaz a cikkszám tartozik az egy és két párologtatós rendszerekhez. Ebben az esetben mindig ellenőrizd a jármű adatait, hogy megerősítse a megfelelő olajmennyiséget. Soha ne tölts olajat közvetlenül a kompresszorba, mindig a kondenzátorhoz, a szárítószűrőhöz vagy a második elpárologtató körhöz adj hozzá!
Klímakompresszor nem indul
Mi lehet a probléma, ha a klímakompresszor nem indul? Nem feltétlenül a motor a hibás. Hőmérséklet mérő szenzor, kontakt hiba is okozhatja. Ilyen esetben vigyük el szakemberhez, aki feltárja a valódi hibát, hogy miért nem indul, miért nem működik a kompresszor.
Szólj hozzá a témához